Hulp & Info
Veel gestelde vragen
Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
Spambox gecheckt? Als daar ook geen mail van ons in zit, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan met het invullen van je e-mailadres. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Hoe kan ik een product retourneren/ruilen?
Bent u niet helemaal tevreden en wilt u een artikel retourneren of ruilen? Geen enkel probleem. Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kunt u de artikelen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). U mag het product op eigen kosten, stevig verpakt én voorzien van een track-and-trace code naar ons terugsturen. Zie onderstaande procedure. Mocht u het product willen ruilen, dan kunt u het artikel retourneren en het gewenste product via de webshop bestellen.
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
- Stuur een e-mail naar info@desurfclub.com onder vermelding van het bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van uw bestelling terugstuurt.
- Voeg een papier toe met daarop uw naam, adres en bestelnummer!
- De artikelen dienen in originele staat teruggestuurd te worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- De kosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening, we adviseren u een track-and-trace code te vragen.
- De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of u zelf getracht hebt een schade te herstellen.
Let op: Is uw artikel beschadigd of incompleet geleverd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@desurfclub.com. Zij lossen dit graag netjes voor je op. Bij beschadiging gelieve foto’s van de beschadiging toe te voegen aan het bericht.
Retouradres:
Dr B Vaandragerstraat 26
4357 CH, Domburg
Nederland
NB Terug te storten bedragen worden binnen 10 werkdagen aan je overgemaakt.
Heeft De Surf Club ook een winkel die ik kan bezoeken?
Bij onze surfschool hebben wij ook voorraad liggen en kunt u de artikelen passen. ook hebben wij veel Surfboards die je eerst kan testen voordat je ze aanschaft. Wij zijn gevestigd op https://www.desurfclub.com/contact#locatie-parkeren
Heeft u een vraag die er niet tussenstaat?
neem gerust contact met ons op of kom langs op De Surf Club | Domburg
Strand Domburg 40, 4357XZ, Domburg
info@desurfclub.com
0627408110
Verzending
De Surf Club werkt samen met verschillende transportbedrijven. Aan de hand van het afleveradres kiezen we het transport dat het meest geschikt is. De Surf Club biedt de bestelde artikelen binnen 2-10 werkdagen aan bij het transportbedrijf zolang de items op voorraad zijn.
Bestelling afhalen
Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in Domburg. Deze mogelijkheid kan je aangeven bij het afrekenen.
Je ontvangt automatisch een mailtje zodra je bestelling klaar ligt!
Adres:
De Surf Club
Strand Domburg 40
4357ch
Domburg
Retourneren / ruilen
Bent u niet helemaal tevreden en wilt u een artikel retourneren of ruilen? Geen enkel probleem. Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kunt u de artikelen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). U mag het product op eigen kosten, stevig verpakt én voorzien van een track-and-trace code naar ons terugsturen. Zie onderstaande procedure. Mocht u het product willen ruilen, dan kunt u het artikel retourneren en het gewenste product via de webshop bestellen.
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
- Stuur een e-mail naar info@desurfclub.com onder vermelding van het bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van uw bestelling terugstuurt.
- Voeg een papier toe met daarop uw naam, adres en bestelnummer!
- De artikelen dienen in originele staat teruggestuurd te worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- De kosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening, we adviseren u een track-and-trace code te vragen.
- De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of u zelf getracht hebt een schade te herstellen.
Let op: Is uw artikel beschadigd of incompleet geleverd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@desurfclub.com. Zij lossen dit graag netjes voor je op. Bij beschadiging gelieve foto’s van de beschadiging toe te voegen aan het bericht.
Retouradres:
Dr B Vaandragerstraat 26
4357 CH, Domburg
Nederland
NB Terug te storten bedragen worden binnen 10 werkdagen aan je overgemaakt.